Service
Ibland blir det fel, eller något går sönder. Vi hjälper dig att fixa det så att du kan fokusera på det som du är bäst på!
Om du upptäcker ett fel i någon fastighet så är vi tacksamma om du hör av dig så snart som möjligt.
Det kan vara en blinkande lampa, en droppande kran eller något annat som behöver åtgärdas.
Behöver du som parkmedarbetare hjälp?
Här gör du din felanmälan, beställer nycklar, taggar samt parkeringstillstånd.
Servicelöfte
Vårt servicelöfte till parkföretagen är:
- De anmälda fel som inte är akuta och som vi själva kan åtgärda, ska hanteras inom tre arbetsdagar. Akuta fel hanteras omgående.
- Fel som kräver åtgärd från extern entreprenör ska avhjälpas snarast.
- Återkoppling ska ske till anmälaren senast inom tre arbetsdagar.
Vi ser fram emot att hjälpa dig!
Parkering
För besökare
Du parkerar enkelt med Parkster-appen när du besöker Science Park Skövde. De första två timmarna är alltid gratis, men även om ditt besök blir kortare så ska du alltid registrera parkeringen för att inte riskera böter.
För medarbetare på något av parkens företag
Från och med 1 januari 2024 gäller parkeringstillstånd via Parkster för samtliga parkeringar i Science Park Skövde.
Du som är anställd i ett parkföretag:
- Beställ en kod i ärendehanteringssystemet
- Registrera dig för en månadsbiljett i Parkster med koden som referens
Byt fordon och/eller förläng biljett vid behov i biljettfunktionen i Parkster-appen.
Laddstolpar för elbilar
Det finns flertalet laddstolpar i parken. Parkföretag har under dagtid förtur till laddstolparna, men det är några saker du behöver veta innan du använder dessa.
Läs mer om laddstolparna och hur du gör för att använda dessa
Kontakt
Du når oss via vicevard@scienceparkskovde.se eller 0766 98 44 14.